Mgr. Michal Sobek

marketingový ředitel
Vyzná se v marketingu, komunikaci a PR.

Vystudoval filologii-češtinu na Filozofické fakultě Slezské univerzity v Opavě. Během pracovní praxe si doplnil vzdělání mnoha školeními a kurzy. Úspěšně prošel dlouhodobými kurzy Českého institutu pro marketing, zakončenými získáním certifikátu CIMA A a CIMA B.

V roce 2007 nastoupil na Regionální radu Moravskoslezsko, podílel se nebo řídil marketingové kampaně a služby pro klienty a veřejnost. Od roku 2010 byl členem vedení organizace a jako manažer vnější komunikace zodpovídal za její image a dobré jméno.

Součástí týmu BeePartner je od roku 2015. Zpracoval komunikační strategie u projektů fajnOVA, hrajeMSKrajem, Chytřejší kraj a Karviná všemi deseti, zodpovídal za komunikaci, zapojování lidí a kampaně při tvorbě strategického plánu rozvoje statutárního města Ostravy 2017-2023, strategie rozvoje Moravskoslezského kraje 2019-2029, zavádění chytrých opatření do života obyvatel Moravskoslezského kraje v letech 2018-2019 a při přípravě a realizaci Intergovaného plánu řízení procesu změn v Karviné. Stál za nastavením vizuálního stylu městského obvodu Ostrava-Poruba, města Český Těšín, Zdravého města Opavy nebo společnosti SMOLO i za přípravou a realizací dílčích výstupů či komplexních kampaní.

Ve volném čase rád čte, vaří, pracuje na zahradě, jezdí na kole, cestuje a poznává své okolí.

Všichni lidé