Vystudoval filologii-češtinu na Filozofické fakultě Slezské univerzity v Opavě. Během pracovní praxe si doplnil vzdělání mnoha školeními a kurzy. Absolvoval dlouhodobé kurzy Českého institutu pro marketing, zakončené získáním certifikátu CIMA A a CIMA B.
V roce 2007 nastoupil na Regionální radu Moravskoslezsko, podílel se nebo řídil marketingové kampaně a služby pro klienty a veřejnost. Od roku 2010 byl členem vedení organizace a jako manažer vnější komunikace zodpovídal za její image a dobré jméno.
Součástí týmu a vedení BeePartner je od roku 2015, vede marketingový tým a dohlíží na image a dobré jméno společnosti. Koordinuje marketingové, komunikační a participační aktivity a kampaně pro klienty. Podílel se např. na tvorbě strategického plánu rozvoje statutárního města Ostravy 2017-2023 a 2024-2030 pod značkou fajnOVA, strategie rozvoje Moravskoslezského kraje 2019-2029 pod značkou hrajeMSKrajem a při přípravě a realizaci Integrovaného plánu řízení procesu změn v Karviné pod značkou Karviná všemi deseti. Nastavil a koordinoval kampaň při otevření nové výstavní budovy Muzea Těšínska. V Českém Těšíně zodpovídal za participační projekty při přípravě přeměny Hlavní třídy a sídliště Mojská pod značkou Měníme Hlavní a Mojskou. Stál za nastavením identity Olomouckého kraje.
Ve volném čase rád čte, vaří, pracuje na zahradě, jezdí na kole, cestuje a poznává své okolí.