Práce na vizuálu kampaně při otevření nové výstavní budovy Muzea Těšínska byla taková malá libůstka, kdy jsem mohla odložit myš, nekoukat do počítače a kreslit chvíli i rukou.

Být klukem z plakátu

Kampaň k otevření nové výstavní budovy Muzea Těšínska byla pro Český Těšín událostí roku. I proto si zasloužila speciální vizuál. Pro grafičku byla práce na kampani taková malá libůstka. Mohla jsem na chvíli odložit myš, nekoukat do monitoru a kreslit chvíli i rukou. A taky se stát průvodní postavou celé kampaně, klukem z plakátu. Ten později dokonce dostal i své jméno Jakub i celou publikaci, která dětem zábavnou formou představuje muzejní expozici.

Marie Pilařová

Naše práce na projektu:
koncept a realizace marketingové kampaně
projektová vizuál

Čím jsem přispěl:

projektový vizuál a grafické výstupy

Více o projektu

www.muzeumct.cz
Další referenční projekty Marie Pilařové:

hrajeMSKrajem – projektový vizuál
Karviná všemi deseti – projektový vizuál a grafické výstupy
Český Těšín – logomanuál
Měníme Těšín, Měníme Hlavní, Měníme Mojskou – projektové vizuály a grafické výstupy
Opava [si ty] – projektový vizuál
Bruselská linka – projektový vizuál
Doplňkový vizuální styl městského obvodu Ostrava-Poruba, layout zpravodaje a grafické výstupy
SOBIC – firemní vizuální styl
Čtyři oči – firemní vizuální styl

fotografie: Eva Mencnerová